Creative Commons

Creative Commons
Aquesta obra té una Llicencia Creative Commons Atribució-NoComercial-SenseDerivar 4.0 Internacional / Esta obra está bajo una Licencia Creative Commons Atribución-NoComercial-SinDerivar 4.0 Internacional

2012/06/26

2012_06_26 Concentració contra el cop d'Estat a Paraguai / Concentración contra el golpe de Estado en Paraguai

Aquesta tarda un petit grup de persones s'ha concentrat a l'ambaixada de Paraguai de Barcelona per denunciar el cop d'Estat que el passat divendres 22 va patitr aquest país i que ha provocat una greu crisi política. El president electe Fernando Lugo, de l'esquerrà Partido de los Trabajadores, va assolir la presidència a l'agost de 2008. La dreta, amb el suport de Washington, va preparar un judici polític que va violar totes les normes del degut procés en el que se'l va culpar d'una mala gestió de les seves funcions per les 17 morts succeïdes la setmana anterior en l'enforntament entre la policía i camperols sense terres. Així, el Parlament Nacional va destituir Lugo per designar ilegítimament i il·legal en el càrrec a Federico Franco, del Partido Liberal Radical Auténtico, qui asumirà el càrrec fins les properes eleccions presidencials, previstes al 2013.

                                                                                                                                                                   



Esta tarde un pequeño grupo de personas se ha concentrado en la embajada de Paraguay de Barcelona para denunciar el golpe de Estado que el pasado viernes 22 sufrió este pais y que ha provocado una grave crisis política. El presidente electo Fernando Lugo, de la formación política de izquierdas Partido de los Trabajadores, asumió la presidencia en agosto de 2008. La derecha, con el soporte de Washington, preparó un juicio político que violó todas las normas del debido proceso en el que se le culpó de un mal desempeño de sus funciones por las 17 muertes sucedidas la semana anterior en el enfrentamiento entre la policia y campesinos sin tierra. Así, el Parlamento Nacional destituyó a Lugo para designar ilegítima e ilegalmente en el cargo a Federico Franco, del Partido Liberal Radical Auténtico, quien asumira el cargo hasta las próximas elecciones presidenciales, previstas en 2013.





My website: