Creative Commons

Creative Commons
Aquesta obra té una Llicencia Creative Commons Atribució-NoComercial-SenseDerivar 4.0 Internacional / Esta obra está bajo una Licencia Creative Commons Atribución-NoComercial-SinDerivar 4.0 Internacional

2012/06/17

2012_06_17 Concentració contra Eurovegas / Concentración contra Eurovegas

Avui a les 19:00 hores s'han concentrat unes dues mil persones a la plaça Sant Jaume de Barcelona en contra del projecte Eurovegas que el govern de la Generalitat està negociant amb el multimilionari americà Sheldon Adelson. Un dels indrets candidats per a ubicar-hi el complex de joc i oci és l'espai actualment agrícola del Delta del Llobregat, de tal manera que, si s'executés el projecte, el territori quedaria malmès i s'instauraria un model sòcio-econòmic especulatiu. Protegir el territori, apostar per l'economia productiva i sostenible i satisfer les necessitats socials de treball, serveis públics i benestar, són les reivindicacions que s'han fet aquesta tarda a la cèntrica plaça a on es troba el Palau de la màxima autoritat catalana.

                                                                                                                                                                 

Hoy a las 19:00 horas se han concentrado unas dos mil personas en la plaza Sant Jaume de Barcelona en contra del proyecto Eurovegas que el gobierno de la Generalitat esta negociando con el multimillonario americano Sheldon Adelson. Uno de los parajes candidatos para ubicar el complejo de juego y ocio es el espacio actualmente agrícola del Delta del Llobregat, de tal manera que, si se ejecutase el proyecto, el territorio quedaría afectado y se establecería un modelo socio-económico especulativo. Proteger el territorio, apostar por la economía productiva y sostenible y satisfacer las necesidades sociales de trabajo, servicios públicos y bienestar, son las reivindicaciones que se han hecho esta tarde en la céntrica plaza donde se encuentra el Palau de la máxima autoridad catalana.




















  










  










  










  










  










  










  










  











My website: