Creative Commons

Creative Commons
Aquesta obra té una Llicencia Creative Commons Atribució-NoComercial-SenseDerivar 4.0 Internacional / Esta obra está bajo una Licencia Creative Commons Atribución-NoComercial-SinDerivar 4.0 Internacional

2012/07/23

2012_07_23 Ajornat el desallotjament de la nau del Poble Nou / Aplazado el desalojo de la nave de Poble Nou

Unes 300 persones viuen a unes naus abandonades del carrer Puigcerdà, al barri del Poble Nou de Barcelona, al que es considera l'assentament més gran de tota la ciutat comtal. Es troben en unes condicions de precarietat absoluta, no tenen aigua potable i la runa i deixalla s'acumula en algunes zones, tot i que es van fer feixugues tasques de neteja. Els habitants del recinte fan un gran esforç per mantenir-lo net però les condicions d'abandó en que es troba la finca fa molt difícil viure amb garanties de salubritat i seguretat.
El veïnat mostra satisfacció en la convivència amb aquests habitants, alguns dels quals porten ja més de tres anys instal·lats a l'assentament. Principalment es dediquen a la recollida de ferralla i, sostenen, no han portat cap tipus de problema social i han fet un gran esforç d'integració.
Avui era el dia en que s'havia de procedir al desallotjament, però dissabte el jutjat que havia assumit el procediment es va veure obligat a suspendre'l donat que era un altre jutjat el que era competent. Així doncs, el desallotjament queda suspès a mig termini.
Com a conseqüència de l'esperaçadora notícia rebuda dissabte, ahir es va celebrar una festa a la nau.


                                                                                                                                                                   


Unas 300 personas viven en unas naves abandonadas de la calle Puigcerdà, en el barrio del Poble Nou de Barcelona, en el que se considera el asentamiento mas grande de toda la ciudad condal. Se encuentran en unas condiciones de precariedad absoluta, no tienen agua potable y los escombros y chatarra se acumulan en algunas zonas, a pesar de haber hecho duras faenas de limpieza. Los habitantes del recinto hacen un gran esfuerzo por mantenerlo limpio pero las condiciones de abandono en que se encuentra la finca hace muy difícil vivir con garantias de salubridad y seguridad.
El vecindario muestra satisfacción en la convicencia con estos habitantes, algunos de los cuales llevan ya más de tres años instalados en el asentamiento. Principalmente se dedican a la recogida de chatarra y, sostienen, no han supuesto ningún tipo de problema social y han hecho un gran esfuerzo de integración.
Hoy era el dia en que se debia proceder al desalojo, pero el sábado el juzgado que habia asumido el proceso se vio obligado a suspenderlo debido a que era otro juzgado el que era competente. Así pues, el desalojo queda suspendido a medio plazo.
Como consecuencia de la esperanzadora noticia recibida este sábado, ayer se celebró un fiesta en la nave.


































  











  











  











  











  











  











  











  











  











  











  











  











  











  











  











  











  











  











  











  











  











  











  











  











  











  











  











  











  











  











  











  











  











  











  











  











  



























My website: